וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איריס גייר

7.6.2015 / 12:30

איריס גייר היא מומחית לאבחון בגלגל העין (אירידולוגיה) ואבחון לובן העין (סקלרולוגיה). איריס היא נציגת האיגוד הבינלאומי לאירידולוגיה IIPA בישראל, מרצה ומלמדת את תחום האירידולוגיה בארץ וברחבי העולם (ארה"ב, קנדה, איטליה, ברזיל, איסלנד ועוד). במשך השנים הקימה בישראל את המכללה לאירידולוגיה רב מימדית, בה מקבלים הסמכה של איגוד האירידולוגים העולמי (IIPA) וממנה יצאו אירידולוגים רבים בארץ ובעולם העוסקים בתחום.

איריס רכשה את השכלתה מגדולי החוקרים בתחום ברחבי העולם: ד"ר ג'נסן מארה"ב, ד"ר לו-ריטו MD מאיטליה, וד"ר מלמאואר מארה"ב.

היא יזמה ופיתחה תוכנה ייחודית לאבחון באירידולוגיה COSMICIRIS, אשר יצרה פריצת דרך בעולם האירידולוגיה ומקנה כלי יעיל לאיבחונים מדוייקים ומקצועיים. התוכנה מתורגמת ל- 4 שפות ונמכרת ברחבי העולם לאירידולוגים מקצועיים.

בשנת 2003 היא הקימה את את הקליניקה לאירידולוגיה רב מימדית. בה היא עזרה לאלפי מטופלים להחלים ממחלות כגון: בעיות עיכול, מחלות עור, פסוריאזיס, בעיות כלי דם ולב, סכרת, לחץ דם וכולסטרול, מגרנות, פיברומיאלגיה, דלקות מפרקים ועוד.

היא בעלת ניסיון קליני רב שנים, שכולל אבחון אלפי מטופלים, אשר לכל אחד הותאמה תוכנית טיפול טבעית אישית להחלמה בהתאם לשורש הבעייה. לאורך הטיפול זוכה כל מטופל ליחס אישי וליווי של צוות המטפלים בקליניקה.

להסבר על אירידולוגיה ולאתר של איריס גייר לחץ כאן

איריס גייר ב-Family Guide

איריס גייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully